HOGYAN KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?
Webáruházunkban kétféle módon veheti át a megrendelt terméket. Futárral vagy személyes átvétellel.
A futár opciónál a megrendelt csomagot az GLS futárszolgálattal küldjük el önnek.
Amikor a terméket átadjuk a futárszolgálatnak, erről Önnek külön e-mail fogunk küldeni.
A szállítási költség csomagonként bruttó 800 Ft-tól.
A személyes átvételnél, lehetősége van az üzletünkben személyesen átvenni a megrendelt terméket.
Ez esetben a szállítás díjtalan.
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636
Ha az utánvétes szállítási módot választott, akkor a megrendelést az GLS futárszolgálat által teljesítjük.
Belföldi megrendelés esetén a megrendelt árut partnerünk a rendelés visszaigazolását követő 1 munkanapon belül teljesíti. Ha hétvégén vagy pénteki napon adta le a megrendelést, akkor a következő munkanapon (azaz hétfőn), tudjuk postázni a termékeket. Partnerünk részére szükséges lesz kiadni a szállítási adatokat, valamint telefonos elérhetőséget.
A termék megrendeléskor ha a szállítási módoknál a személyes átvételt választotta, akkor csak a személyes átvétel opció fog megjelenni. Ebben az esetben a megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott tudja kifizetni.
Ha otthonában esetleg munkahelyén szeretné átvenni a vásárolt termékeket, megrendelését a szerződött futárszolgálat - az GLS - segítségével juttatjuk el Önhöz.
A rendelések kiszállításának díja egységesen bruttó 800 Ft-tól, amelyet a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként fel is tüntetünk.
Abban az esetben, amikor a rendelt termékek összsúlya a 20 kilogrammot meghaladja, a megadott telefonon egyeztetjük a megrendelővel a szállítást.
Ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie.
Hogyan történik a kiszállítás?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.
A termék megrendelése után és a csomagot átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben értesítést is küldünk, a csomag nyomon követéséhez tartozó információkkal.
Mi történik ha nem találja otthon a futár? Abban az esetben, ha a futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést fog hagyni a csomag érkezéséről. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Ha nem sikerül a csomagját kézbesíteni, úgy egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
Kérjük, a csomag átvételkor ellenőrizze le, hogy az sértetlenül érkezett-e önhöz.
Minden átadásra kerülő csomagot, munkatársaink személyesen ellenőriznek le és ezt dokumentálják is. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre kerül.