Webáruházunk oldalai a felhasználói élmény fokozása érdekében sütiket (cookie) használ. Az oldal használatával hozzájárul az adatok elemzéséhez, használatához. Az adatkezelésről bővebb tájékoztatót az adatvedelmi nyilatkozat oldalon talál.

Hogyan vásárolhat és fizethet az onlinecsapagy.hu oldalon?

Ez az egyszerű útmutató a vásárlással kapcsolatos minden szükséges információt tartalmazza. Kérjük olvassa el az oldalon található tájékoztatót. Segítséget nyújt a termék keresésében, a fizetési módok kiválasztásában, a szállításban illetve a garanciával kapcsolatos kérdésekben is.

Az onlinecsapagy.hu webáruházunkban mindent megteszünk azért, hogy Ön a legjobb minőségben és a lehető legjobb áron jusson hozzá a termékekhez.
Az oldalon feltüntetett árakat csak a webáruházban történő megrendelés esetén tudjuk garantálni! Csapágyszaküzletünkben ezek az árak eltérhetnek.

Amennyiben további kérdése lenne keresse ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állunk az Ön rendelkezésére. Központi telefonszámunk: +36 52 430 636    

 

 

 

Válasza ki a vásárolni kívánt terméket

A termékek keresésére több opciót is kínálunk.

1. Írja be a termék nevét, vagy a gyártót vagy a termék típusát a webshop felső keresőjébe.    
Keresőrendszerünk már a keresőszó néhány első karakterének beírása után is ad találatot.

2. Használja a csapágykeresőt.
Mivel a csapágyak elég speciális termékek ezért fejlesztetünk az Ön számára egy egyedi csapágykereső modult.
Itt nem csak a csapágyakra hanem a csapágakhoz tartozó gyűrűkre is kereshet.
Értelem szerűen töltse ki a pontos  kersésre szolgáló mezőket.    

>> A csapágykereső részletes használatáról itt találhat további információkat

3. Keressen a kategóriák szerint a menüben. Ezt a termékkategóriák menüpontban teheti meg.      
Rendszerünkben jelenleg több mint 20.000 féle termék rendelhető.      
Ezek a termékek az alábbi kategóriákraba vannak besorolva:   

 

 


 

Tegye a terméket a kosárba

Ha kiválasztotta a megvásárolni kívánt terméket, a lenyíló menüben állítsa be a vásárolni kívánt mennyiséget, majd nyomja meg a “kosárba” gombot. Ezeket a paramétereket láthatja az alábbi ábrán.

 

Miért van egyes termékeknél két kosár?

Webáruházunkban több mint 20.000 fajta termék található. Az Ön rendelését kétfajta raktárkészletből teljesítjük. A szaküzletünkben lévő polcos készletből - ezek a piros kosaras termékek - azonnal szállításra vagy átadásra tudnak kerülni a kívánt termékek. Míg a sötét-szürke kosaras termékek egy külső központi raktárban érhetőek el.

Mit jelent a termékeknél a piros kosár?
Ez a termék az üzletünkben polcról elérhető. Ez azt jelenti, hogy amennyiben 14.30-ig megrendeli utánvétellel, akkor másnap kiszállítja önnek az GLS futárszolgálat. Ha ezt a terméket előre utalással rendeli meg, azt csak akkor tudjuk föladni, ha a számla összege jóváíródott a számlánkon. Ha a terméket személyesen az üzletünkben szeretné átvenni, azt a leadott rendelés után azonnal megteheti.

Mit jelent a sötét-szürke kosár?
Ez a termék külső raktárban található. Ez azt jelenti, hogy amennyiben 14.00 óráig megrendeli utánvétellel, akkor a termék másnap lesz föladva az GLS futárszolgálattnak. Ha a terméket előre utalással rendeli meg, azt csak akkor tudjuk föladni, ha a számla összege jóváíródott a számlánkon. Ha a megvásárolni kívánt terméket személyesen az üzletünkben szeretné átvenni, és a rendelését 14.00 óráig leadta felénk, akkor azt a következő munkanapon veheti át.


 

Töltse ki a megrendeléshez szükséges információkat

Vásárláskor a rendelés véglegesítésénél ha a “magánszemélyként vásárolok” opciót választja, akkor az onlinecsapagy.hu webáruház által küldött számlán nem fog megjelenni adószám. Egyéni vállalkozóként, illetve céges vállalkozásként való vásárlás esetén az adószám feltüntetése a számlán kötelező. Ha vállalkozásként szeretne webáruházunkból vásárolni, válassza az "Egyéni vállalkozóként" vagy társas vállalkozások esetén a "Cégként vásárolok" opciót.

Ezután a kosár menüpontban kiválaszthatja az Ön számára a legmegfelelőbb fizetési és szállítási módokat.
Ezen az oldalon a következő opciók közzül választhat:          

Hogyan szeretné átvenni a csomagot?          

Kétféle opcióbó közzöl választhat, futárral vagy személyes átvétellel.        
 A futár opciónál a megrendelt csomagot az GLS futárszolgálat küldjük el önnek.          
Amikor a terméket átadjuk a futárszolgálatnak, erről Önnek  külön e-mail fogunk küldeni.          
Ennek költsége csomagonként bruttó 1.970 Ft.

A személyes átvételnél, lehetősege van az üzletünkben személyesen átvenni a megrendelt terméket.          
Ez esetben a szállítás díjtalan.          
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636          

Hova és kinek küldhetjük a csomagot?          

Töltse ki értelemszerűen a megadott mezőket.          
A számlázásnál lehetőség van külön címet és nevet is megadni, ebben az esetben a számlát a külön a megadot névre, és címre álítjuk ki.          

Hogyan szeretné kifizetni a rendelését?          

A vásárlások kifizetésére többféle fizetési módot is kínálunk.          
Válassza az ön számára a legkényelmesebb opciót.
Fizethet átutalással, utánvéttel vagy biztonságos bankkártyás fizetéssel                    

Ha a szállítási módoknál a személyes átvételt választota, akkor csak a személyes átvétel opció fog megjelenni.
Ebben az esetben a megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott tudja kifizetni.
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636          

Elfogadom az általános szerződési feltételeket          

Kérjük jelölje be ezt az opciót. Erre a hatályos jogszabályok miatt van szükség.          

Az általános szerződési feltételekről és egyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

>> Általános szerződési feltételek
>> Bankkártyás fizetés
>> Adatvédelmi nyilatkozat
>> Felhasználói szabályzat
>> Fogyasztói tájékoztató    

Véglegesítse a vásárlását a megrendelés gomb megnyomásával.


 

Fizetéssel kapcsolatos információk

Milyen fizetési módok közül választhat?

Rendszerünkben jelenleg az alábbi fizetési módok közzül választhat a rendelés laedásakor:

1. Személyesen kifizetés a szaküzletünkben.      

A megrendelt terméket személyesen a szaküzletünkben veheti át és ott is tudja kifizetni.    
Természetesen eben az esetben már további szállítási költséget nem számítunk fel.      
Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6. - Tel: +36 52 430 636

2. Bankkártyás fizetés      

Az Ön pénzének biztonsága érdekében a bankártyás kifizetéseket a CIB bank terminálján keresztül bonyolítjuk.
Webáruházunkban az Ön bankkártya adataidat nem ismerjük és azokat nem is tárolhatjuk.      
Az itt megadott bankkártyaadokat egy titkosított csatornán keresztül, kódoltan továbbítjuk a bankfióknak.      
Ez napjainkban már ugyanolyan biztonságos mintha egy üzletben közvetlenül vásárolna a bankkártyájával.    

Elfogadott bankkártyatipusok: (a forgalomban lévő bankkártyák nagy része ilyen)      

>> a bankkártyás fizetésről bővebben itt olvashat

3. Fizetés előreutalással    

A rendelése bruttó fizetendő összegéről PDF.-es formátumban számlát küldünk az Ön által megadott e-mail címre. A számla végösszegét maradéktalanúl, egy összegben utalja át a bankszámlaszámunkra, melyet a kiadott számlán is megtalál.      
Az utalásokat CIB-es (bankon belüli) utalás esetén - ha banki nyitvatartási időn belül indítja az utalást - az utalás elküldése után azonnal látjuk.
Más bankokból indított átutaláskor - ha banki nyitvatartási időn belül indítja el - a vásárlás összege a következő munkanapon jelenik meg számlánkon.

4. Fizetés utánvéttel a futárnak      

A megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie. 
Kérjük, hogy átvételkor ellenőrízze le, hogy a csomag sértetlenül érkezett-e önhöz.


 

Házhozszállítás

Ha otthonában esetleg munkahelyén szeretné átvenni a vásárolt termékeket, megrendelését a szerződött futárszolgálat - a GLS futárszolgálat - segítségével juttatjuk el Önhöz.

A rendelések kiszállításának díja egységesen bruttó 1.970 Ft, amelyet a megrendeléshez tartozó számlán külön tételként fel is tüntetünk.

Ha utánvétes fizetési módot választott, akkor a megrendelt termék vételárát, beleértve a szállítási költséget is, közvetlenül a futárnak kell kifizetnie.

Hogyan történik a kiszállítás?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatjuk.

Csomag információk

A termék megrendelése után és a csomagot átadjuk a szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben értesítést is küldünk, a csomag nyomonkövetéséhez tartozó információakkal.

Mi történik ha nem találja otthon a futár?

Abban az esetben, ha a futár a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést fog hagyni a csomag érkezéséről. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Ha nem sikerül a csomagját kézbesíteni, úgy egy újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

Kérjük, a csomag átvételkor ellenőrízze le, hogy az sértetlenül érkezett-e önhöz.

Minden átadásra kerülő csomagot, munkatársaink személyesen ellenőríznek le és ezt dokumentálják is. A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre kerül.    

>> A Szállítással kapcsolatban itt találhat további információkat


 

Vásárlói garancia

100% garancia minden onlinecsapagy.hu termékre.

Biztosak vagyunk abban, hogy termékeinkkel elégedett lesz, ezért termékeinkre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát kínálunk. Minden az online áruházunkban és szaküzleteinkben vásárolt termékre a vásárlás napjától számított 30 nap pénzvisszafizetési garanciát adunk! Ha valamilyen okból Ön mégsem lenne elégedett a megrendelt termékkel, küldje vissza a rendelésedtől számított 30 napon belül a hiánytalan és sérülésmentes terméket eredeti csomagolásával és a kiállított számlával és a teljes vételárat megtérítjük (a visszaküldés postaköltségét nem). A kockázatot tehát átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a kizárólag természetes összetevőjű kozmetikumaink kényeztető hatásait.

>> A 14 napos vásárlástól való elállás jogáról és módjáról ide kattintva tájékozódhat

Ha cserélni szeretné a megvásárolt terméket akkor elengedhetetlenül szükséges, hogy a visszahozott termék bontatlan, eredeti állapotban kerüljön vissza hozzánk, a vásárláskor kiállított számla kíséretében! Bontott vagy hiányos csomagolású, használt, sérült terméket nem áll módunkban visszavásárolni. A termékért kérésre futárt küldünk, melynek költsége a vásárlót terheli. Bővebb felvilágosításért kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

>> Az ügyfélszolgálati információkat itt érheti el      

Szaküzletünk címe: Debrecen, Borbíró Tér 6.      
Tel: +36 52 430 636

Az általános sszerződési feltételekről ésegyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

Az általános szerződési feltételekről és egyéb jogi információkról az alábbi linkeken olvashat többet:

>> Általános szerződési feltételek
>> Bankkártyás fizetés
>> Adatvédelmi nyilatkozat
>> Felhasználói szabályzat
>> Fogyasztói tájékoztató

 


 

TOVÁBBI GYAKORI KÉRDÉSEK

>> HOGYAN RENDELHETEK A WEBÁRUHÁZBÓL?

>> CSAPÁGYAT KERESEK, HOGYAN HASZNÁLJAM?

>> HOGYAN KAPOM MEG A MEGRENDELT TERMÉKET?

>> HOGYAN TÖRTÉNIK A MEGRENDELT TERMÉK KIFIZETÉSE?

>> MILYEN GARANCIÁLIS FELTÉTELEK VONATKOZNAK AZ ONLINECSAPÁGY-TÓL VÁSÁROLT TERMÉKEKRE?

>> MENNYIBE KERÜL A SZÁLLÍTÁS?

>> MILYEN CSAPÁGYMÁRKÁKAT TALÁLOK AZ OLDALON?